vrijdag 15 februari 2008

Nieuwe scrapspullen gekocht


Photobucket

Photobucket

Vandaag was ik een dagje vrij van de kids. M'n schoonmoeder paste op Sander en Sacha was naar het kinderdagverblijf. Ik ben voor het eerst naar Dolls&Decorations in Almere geweest. Wauw......ik wist niet waar ik kijken moest....zo groot....en veel....en gaaaaffff!! Ik was een klein kind in een snoepwinkel. Zo veel leuke dingen! Ik moest op een gegeven moment op de rem trappen want anders lag er wel heel veel in het winkelmandje. Omdat ik binnenkort jarig ben kreeg ik van m'n schoonmoeder geld mee om spullen te kopen (heel vervelend). Ik ben dus enorm geslaagd. Vooral het papier Riley van Love Elsie vind ik helemaal leuk. En het Creatife Cafe was ook om te smullen!! Hier foto's van mijn nieuwe scrapspullen. Ik kan voorlopig weer even vooruit (nu nog tijd om er mee aan de slag te kunnen)

Geen opmerkingen: