woensdag 2 april 2008

Deck of Me nummer 13 en 14 gemaakt



Ik ben gewoon nog steeds helemaal bij met mn weekkaartjes voor de Deck of Me. Het is ook een voornemen van me om bij te blijven, dat is ook wel zo leuk. Dan is het lekker spannend om op zaterdag weer te kijken wat de nieuwe weekopdracht is. Ik moet alleen nog even bedenken waar ik ze in op ga bergen. Het zijn nu 14 kaartjes en het is al best een hele stapel! Het worden en natuurlijk 52 dus ik kijk het nog even aan. Misschien is het verstandiger om het later pas te gaan maken maar ik denk aan een koffertje..... Hier mijn kaartjes voor week 13 (my best friend) en week14 (color).

2 opmerkingen:

marjan zei

Het wordt ook steeds leuker...hoe meer je er hebt,des te leuker ziet het er uit !!
Ik heb ze in een blikje ,maar dat gaat te klein worden....dus moet ook iets anders bedenken :)

Je@net zei

Blog ziet er leuk uit Claudia!! En wat een mooie Deck of Me kaartjes!