zaterdag 7 juni 2008

Dat was even een leuke dag vandaag zeg! Met Sacha ben ik naar het Linneaushof geweest. Was een uitje van de personeelsvereniging van m'n werk. En een superweer voor de speeltuin natuurlijk. Sacha heeft er echt van genoten. Ze ging van het ene speeltoestel naar het andere. Volgens mij heeft ze ze bijna alleemaal gehad. Op de terugweg zijn we nog even langs Hillegom gereden om naar Scapware te gaan. Was er nog nooit geweest.... maar wat een leuke winkel. Als je stansjes zoekt? Moet je daar heen gaan, twee grote wanden vol. Ik heb er alleeen niets aan want ik heb de cricut en verder (nog) geen stansapparaat.
Ik heb een paar aankoopjes gedaan (ik heb me ingehouden, heb het voornemen voorlopig even geen papier te kopen maar kon deze oude lijn van scenic route niet laten liggen). Vooral de stempels vind ik helemaal gaaf!! En ik kreeg nog 5% zomerkorting, een leuk blad van Kaiser met ideeen, de maya road katten chipboards en de veter met clip!! Is dat niet even aardig!! Hier ga ik zeker nog een keer naar toe. Zit ook lekker in de buurt en had nu niet heel veel tijd want ik had Sacha bij me en die was helemaal afgedraaid.....

1 opmerking:

MadeByMaly zei

Kijk, zo moet het....allebei een leuke dag :-) Je hebt superleuke spulletjes gescoord en ik wens je er heel veel scrapplezier mee.