zaterdag 28 juni 2008

Weblog award ontvangen

Ik heb van Yvon (Stampidoe) en Chantal (Scrapbooking Atelier) een award ontvangen en wel....de Weblog award!! Hartstikke leuk Yvon, bedankt daarvoor! Wie krijgt de briljante weblog award? Websites en blogs die door de actualiteit, thema's en designs opvallen.

De regels voor de award:
1. De winnaar mag het logo plaatsen. 2. Plaats een link naar degene van wie je de award hebt gekregen. 3. Stuur de award naar tenminste 7 andere blogs die door hun actualiteit, thema's en designs opvallen. 4. Zet links van deze site's op je blog. 5. Laat een berichtje achter op de betreffende site's dat ze gewonnen hebben.
De volgende mensen wil ik graag een award geven:

1. Karin First swap blog
2. Nancy Scrap this
3. Marije Scrapgek
4. Peter Scraps from a boy
5. Inge Patterned Paper
6. Hanneke Scrap n Stuff
7. Monique Scrap a Moon

Deze mensen verdienen de award om hun mooie scrapcreaties!!!

5 opmerkingen:

Hanneke van der Linde zei

Thanks, erg leuk!!

Karin zei

Hoi Claudia,

mijn allereerste award. Helemaal super. Dank je wel.
Ga hem vanmiddag op de blog zetten.

xoxo karin

*~SCRAP-GEK~* zei

thanks! zal hem van de week op mijn blog zetten! :-) groetjes marije.

Monique zei

Hartstikke bedankt Claudia, nu heb ik er twee. Joepie vindt het erg leuk dat ik zo gewaardeerd word door iedereen. Bedankt hoor meis. heel erg lief van je.

Chantal zei

Claudia, je hebt hem al, maar van mij krijg je hem ook. Kan vaak inspiratie halen uit jouw werk.
groetjes,
Chantal