woensdag 8 oktober 2008

Voorhoofdsholteontsteking

Aaaaahh, net als twee jaar geleden heb ik weer voorhoofdsholteontsteking. Baal, baal, baal. En de ellende is dat ik nu al 7 weken verkouden ben en hier voor 1,5 week terug al bij de dokter was. Ik vond het allemaal al erg lang duren en of ik niet een kuur kon krijgen want het ging maar niet over. Neeeeee, je moet nog even doorbijten en ik denk met een week of twee dat het dan wel over is.... Niet dus!! Het is nu alleen maar erger en ik heb nu dus voorhoofdsholteontsteking!! Oh, wat doe dat zeer in je hoofd zeg, onwijze druk op je ogen....gewoon niet fijn dus! Maar....ik heb nu een kuur gekregen (ja, ja, het is wat he) en ik hoop er nu snel vanaf te zijn. Sterker nog....dat moet!! Zondag heb ik namelijk een zeer gezellig dag....de SA-forumdag. Daar heb ik me een half jaar geleden ofzo al voor opgegeven en nu is dat eindelijk zondag. Duim, duim, duim!!! Ik ga nu m'n bed weer in. Bedankt voor het kijken op mijn blog!

Geen opmerkingen: