zaterdag 18 oktober 2008

Wat een dag....

Ik heb zo'n heerlijke dag gehad gisteren. 's Morgens ben ik naar Scrapart geweest om mijn borderpunch op te halen. Die wilde ik zooooo graag hebben!! Dus helemaal blij. Natuurlijk nog even in de winkel gesnuffeld en nog meer leuke spullies gescoord. Ik mocht van mezelf geen papier kopen en heb daar dan maar niet naar gekeken in de winkel, dus dat is gelukt. Hier mijn aankopen, de bloemenpons en winterhandschoenstans vind ik ook zooooo leuk :) Ik ben helemaal happy!!

Thuis ben ik gelijk aan de slag gegaan met m'n nieuwe aankopen. Ik ben kerstkaartjes gaan maken en heb me laten inspireren door Hanneke (bedankt Hanneke, je maakt zulke mooie kaartjes!). Dit zijn de kaartjes die ik heb gemaakt. En het werken met de borderpunch is echt leuk!!!

Toen ik hoorde dat de post bezorgd werd ben ik naar beneden gegaan om even te kijken wat de postbode ons vandaag brengt (hoezo nieuwsgierig?!). Het nieuwe tijdschrijft Kinderen viel op de mat. En aangezien ik al een aantal keren gewonnen heb met de cadeautelefoon ging ik gelijk bladeren wat er deze maand te winnen is. Leuke cadeautjes voor de kids..... En ook een leuke loopauto van Nijntje. Dat zou toch wel leuk zijn voor Sander... ik dus even bellen en bij de tweede poging (bel nooit meer dan 3x) was het weer raak hoor... Gefeliciteerd!!! U heeft gewonnen!! Wat een geluksvogel ben ik toch. Mijn dag kon niet meer stuk!!

1 opmerking:

Hanneke van der Linde zei

Je kaartjes zijn super geworden! Leuk dat ik je heb kunnen inspireren!!