woensdag 1 juli 2009

Pffffff kaartje 2S4U ~ Laura's Sketch29

Pffffff... nou, ik heb nog nooit zo lang over een kaart maken gedaan!! Ik vind een stitched randje op kaartjes altijd zo leuk. Maar gezien ik geen naaimachine heb is dat er nooit van gekomen... Maar nu dacht ik, ik zal en moet zo'n randje krijgen. Dus ben ik het met de hand gaan doen! Nou, dat heb ik geweten, wat een werk zeg. En er ging nogal wat mis maar in het resultaat is dat niet te zien ;)

Aan de slag geweest met de sketch van 2Sketches4You. Errug leuke sketch weer..... ik ben helemaal blij met de kaart ik vind hem geweldig zo met die kleuren. Volgens mij ben ik er zo opgeteld een halve dag mee bezig geweest. Heerlijk om te doen hoor maar meestal besteed ik niet zoveel tijd aan een kaartje. Nu ga ik weer van het heeeeeerlijke weer genieten! Jullie hopelijk ook.... fijne dag!

8 opmerkingen:

cnelson zei

so pretty!

Tamara zei

het houd je bezig he ;) ik doe het ook met de hand hoor.. ziet er erg leuk uit.. xx Tamara

claudia shadler zei

very cute! love the colors and the tag hanging! awesome!

clouds :D

Tiffany Heilman zei

oh so lovely! Great color combination.

Laura Davis zei

Adorable!! Thanks for playing at 2S4Y!
Laura & Kazan

Ellen zei

Wat een ontzettend leuke kaart zeg!! En je ziet inderdaad niet dat er iets mis gegaan zou zijn hoor...;)

Joke zei

Ja, stiksteekjes met de hand maken is inderdaad een enorme klus, maar je hebt het prachtig gedaan. Ik vind je kaart erg leuk, vooral dat labeltje aan dat kettinkje en de strik is ook prachtig gemaakt.

Lynne in NI zei

Beautiful card! Love your colours and your little tag on the chain