donderdag 22 oktober 2009

SWAT Oktober

.... en de maand oktober is alweer bijna voorbij!! Wat gaat de tijd toch snel... nu is het alweer herfstvakantie en voor je het weet zit je onder de kerstboom ;) Ik vind het wel weer gezellig zo die donkere dagen... kacheltje aan, gordijnen dicht, kaarsje aan. Ja, ik kan daar echt van genieten.... Maar goed, waar ik heen wilde is eigenlijk dat ik de uitwerking van oktober van het SWAT designteam nog niet had laten zien, al wel een sneakje maar dat zegt niet altijd zo veel. Misschien hebben jullie de LO al wel op het SWAT-blog gezien. Zo niet, dan hierbij alsnog mijn uitwerking. Groetjes!!



1 opmerking:

Stampidoe@gmail.com zei

helaas ben ik meer voor de lente en zomer, maar je lay out is heel mooi ondanks het donkere weer met soms wat zonneschijn