woensdag 10 november 2010

Pretty Girl lay-out en DT Call

Zoooo weer een heerlijk lootje gemaakt van mijn prinsesje! Dit is een oudere foto van toen ze 1,5 jaar was. Nu is ze alweer 5,5 jaar... wat gaat het toch allemaal snel. Dus weer even genieten met een foto, terug in de tijd :)

En een detailfoto:

DT-Call Scrapheap
Jaaaaa, vandaag mijn creaties ingezonden voor de DT-Call van de Scrapheap. Lijkt me weer zoooo gaaf om in een DT te zitten. Heb er zo'n zin!!! Dus duimen jullie met mij mee?!!!

8 opmerkingen:

Maaike zei

wat een heerlijk meissiesachtig lootje!
en een schattige foto

Scrapelle zei

ohw wow super leuk!! ik ga voor je duimen!

Lenet zei

Prachtig zeg!!Moet lukken metdeze LO.
Heel veel succes!

scrapsylz zei

wat een schattig kindje en een heerlijke lo, mooi geworden zeg!
Ik ga ook voor je duimen

Unknown zei

wow verbluffend prachtig wat een schattige foto!!

fijne dag gewenst

groetjes carla

Heidie zei

wat een mooie lo, en ik zal voor je duimen.

groetjes Heidie

simone zei

wat een mooie LO, ook een hele mooie foto die je gebruikt hebt
ik hoop dat je in het DT komt als ik de LO bekijk moet dat geen probleem zijn
groetjes Simone

Monique zei

Wat een ontzettend lieve LO, heerlijk he om zo terug te kunnen genieten van vroeger!
Succes, ik duim voor je!