zaterdag 6 april 2013

Round Robin

Meer dan een jaar niets op mijn blog vermeld... oeps, best een beetje jammer eigenlijk. Maar ja, ik had er gewoon even geen behoefte aan. Dat kan ook toch? Maar het begint toch weer te kriebelen... de creative geest wordt weer geprikkeld!! Vrolijke papiertjes, lintjes, stickers, tags, knippen en plakken... tsja, terug van weggeweest???
Ik kwam terecht op hele leuke sites met masking tape (pas op.... zoooo leuk!!), briefpapier, stickers en andere leuke dingen. En ja, daar wilde ik wel graag mee aan de slag. Het bestaan van postcrossing was bij mij al bekend maar sprak me niet zo aan. Zou dat niet gewoon alleen met Nederlanders zijn??? En jawel, daar was de site Round Robin... Al meer dan 200 leden... hoe leuk is dat?!


Ben sinds een week lid en heb al iemand gevonden om brieven mee te schrijven. Sterker nog: gisteren een handgeschreven brief op leuk postpapier ontvangen op de deurmat :-) Dus gelijk een brief terug geschreven.
Ook is het groepje compleet om te starten met een travel sheet projectje. Daarbij ga je voor 5 dames die je niet kent een A5 maken. Je mag je helemaal uitleven en binnen een maand stuur je het naar diegene op. Dat doen ze ook allemaal voor jou... ook al zo leuk!! Ben heel benieuwd wat de postbode ons de komende tijd gaat brengen. Ik hoop veel leuke, creatieve, leuke, vrolijke post :-)

1 opmerking:

Claudia zei

Leuk he .. ik heb al een paar keer gekeken naar de sneak peak .. maar helaas :-).

Groetjes, Claudia