donderdag 11 april 2013

SnailMail.... hoe leuk!

Hallo allemaal,

Oei, ik kom zoveel leuks tegen de afgelopen dagen.... SnailMail, TravelSheet, RoundRobin, Travel envelop..... *zucht*  en dan al die leuke webshops met funnstuff... i love it!!
Zo heb ik van de week mijn eerste snailmail verstuurd. Hoe leuk, je kan zomaar iemand blij maken met post en ja, wie wordt er nou niet blij van leuke post....?! De eerste envelop heb ik verstuurd naar HaakJuffie.... ook al zo'n leuk blog.

Wil jij ook een keer snailmailen met mij? Stuur dan een mailtje naar scrapclaud@gmail.com. Als je eerst meer wilt weten over SnailMail dan kan je het op de site lezen van De Groene Meisjes
Bedankt voor je bezoek aan mijn blog... leuk als je een berichtje achter laat ;-)

2 opmerkingen:

Claudia zei

Grappig hoe we elkaar steeds overal *tegenkomen*. Ik heb van de week mijn eerste snailmail van haakjuffie ontvangen en de mijne voor haar ligt nu klaar. Leuk dat jij ook bent aangestoken met het virus :-).

Groetjes, Claudia

Peet zei

:-) Snailmail doe ik al heel lang (toen het nog gewoon schrijven met je penvriendinnetjes heette...) maar inderdaad heel erg leuk om post te schrijven/maken/sturen en krijgen. Staat nu bij mij even op een lager pitje, maar hopelijk in de toekomst wel weer actiever mee.
Fijn weekend!