vrijdag 9 augustus 2013

Briefpapier snail-mail.nl

Zoals jullie weten doe ik sinds kort samen met Petra en Deirdre de website snail-mail.nl. En wat leuk is dat om te doen zeg. Zo kwam er gisteren verrassingspost van Deirdre die de website heeft opgericht. Zij heeft briefpapier van snail-mail.nl laten maken om te versturen voor leuke post. En daarbij ook nog eens leuke kaartjes om nog iets op te schrijven of mijn adres. Echt zooooo leuk!! Dit ga ik snel gebruiken want de pocket envelop ligt nog te wachten om als snailmail verstuurd te worden :) #elkedagpost #echtepost

3 opmerkingen:

Twa zei

Wat een ontzettend leuk idee!!! Waar heeft ze dat laten maken??
Groetjes Antoinette

Unknown zei

Antoinette, die zijn door Oktoberdots gemaakt.
groetjes, Claudia

Anne zei

Hoi!
Ik bezoek snaimail.nl regelmatig, maar kende jouw eigen blog nog niet. Super leuk! Ik blijf 'm zeker volgend :)
Groetjes, Anne