woensdag 6 november 2013

Sinds tijden weer een scraplay-out

Vanmorgen had ik tijd over en inspiratie... en ja, dan moet je gewoon aan de slag gaan. Ik heb er niet lang over nagedacht... een foto gepakt die al geprint en wel voor me lag en het werd er dus eentje uit de oude doos. Scrapbookpapier erbij gepakt, embellishments en hupsakee.... Het was weer heerlijk een lay-out te maken. Lekker met de papiertjes aan de slag, beetje knippen, beetje schuiven en vastgeplakt. Ik vind hem eigenlijk helemaal leuk geworden.
De foto is een jaar of 5 geleden. Sacha, mijn dochter, loopt hier achter een hele oude poppenwagen... namelijk de poppenwagen van toen ik zo oud was!! Hoe leuk?!!


2 opmerkingen:

aanshobbyd zei

Aaah zooo leuk heb ik nog nooit gemaakt een lay out!

Petra zei

Ooh wat een leuke layout en mooie foto van je dochter. :-)