zondag 3 november 2013

Snailmail verstuurd en ontvangen ~ Snailmailinspiratieboek

Vorige week had Hilde een oproepje geplaatst op snail-mail.nl dat ze een snailmailmaatje zoekt. Ze zou het wel leuk vinden als er een paar overeenkomsten zouden zijn. Nou, ik zag al snel overeenkomsten, werd enthousiast en heb gereageerd op haar oproepje.
We zijn ook gelijk aan de slag gegaan en hebben allebei al leuke snailmail verstuurd. Hoe leuk is dat, zoveel enthousiasme! Ik hoop dat er een mooi en gezellig contact uit blijft. Hieronder zie je mijn snailmail die ik naar Hilde heb verstuurd:


En de ontzettend leuke snailmail die ik van Hilde heb ontvangen:

Anke van het blog Snailmail Magazine gaat op de beurs Flavourites Live staan met een stand over snialmail. Hoe gaaf is dat. Laatst had ze een oproep gedaan om foto's op te sturen over snailmail die jij gemaakt hebt want ze ging een boek maken. Ik heb natuurlijk gereageerd en het boek is af.... wat gaat is het geworden. En natuurlijk ben ik best wel trots dat ik er ook met een aantal foto's in sta!! Gaaf hè...

Geen opmerkingen: