woensdag 5 maart 2014

Incoming snailmail

Van mijn snailmailmaatje Hilde ontving ik leuke post voor mijn verjaardag. De post kwam een dag eerder dus ik moest mij goed inhouden om de envelop niet open te maken. En dat valt niet mee als je een hoog ik-ben-nieuwsgierig gehalte hebt...
Anderzijds was het wel weer leuk want ik heb een dag lang naar een hele leuke vrolijke envelop gekeken die op de kast lag midden in de kamer. Dat zou ik anders niet doen.


En de volgende dag toen ik jarig was heb ik een heerlijke cappucino gezet en ben er eens even goed voor gaan zitten. Een lief klein doosje met een verjaardagsslinger erin. Een lief zakje met een houten hartje, leuke kaartjes en natuurlijk een mooie handgeschreven brief. Dat kaartje met het hertje erop vind ik soooooo Cute!!
Alles in de kleur groen. Bedankt Hilde. Ik geniet nog steeds na van je mooie post. Je slinger hangt nog steeds in de huiskamer.
Vrolijke groetjes, Claudia
(leuk als je een berichtje achter laat)

2 opmerkingen:

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Nogmaals graag gedaan! ;-)
Ik geniet nog elke dag van je zonnige gele post met het leuke kwartetboekje!!

Gwen - SpaceLifeThoughts zei

Dat is nog eens leuke verjaardagspost! :D