vrijdag 14 maart 2014

Kraft thema snailmail

Clarissa had een oproep gedaan op haar blog... of eigenlijk is ze een uitdaging aangegaan. Stuur haar een snailmail in bepaald thema en je ontvangt een snailmail in hetzelfde thema terug! Dat lijkt me heel leuk te oden. En ik was van plan een thema snail te maken in kraft. En ik vind dat zelf helemaal gaaf dus leuk als ik dat ook nog eens terug ontvang.


Ik ging dus aan de slag... met de happyslinger was ik al begonnen, zoals jullie in een van mijn vorige post hebben kunnen lezen. Daarbij heb ik een luciferdoosje met kraftpapier bekleed en afgewerkt met washitape. In het doosje heb ik de happyslinger opgevouwen.

De brief (waar het tenslotte allemaal om gaat) heb ik geschreven in een kraft notitieboekje. De voorkant heb ik versiert met een leuke tekststempel en washitape. Verder heb ik nog een paar leuke postzegels gemaakt, kaartjes met mooie tekst er op en een hartje van origami gevouwen. Alles uiteraard weer verpakt in kraft cadeauzakjes en.... een kraftenvelop.

Vrolijke groetjes, Claudia

1 opmerking:

aanshobbyd zei

dat is zeker een leuk thema!